Tuesday, 10 February 2009

Putera Iddeen Fariqain.


Kakak sulungku (Kak Shu) dah selamat melahirkan anak sulungnya pada 23 hb Disember yg lepas. Itulah nama yg diberikan kepadanya.


Iddeen bersama dengan Atuk dan Neneknya (my parents).


Mak mertua kakakku, Pn. Hjh. Ruminah Sidek sedang memangku Iddeen.


Iddeen bersama adik bongsuku, Abhar.


Kucing aku ni pun (Papan) nak interframe jugak, ha ha ha.....


14 comments:

Mademoiselle Cynicleopetra said...

adoiii dah pandai tengok orang sekeliling gan tersenyum manjer...cumilnya...papan pun cumil sgt...LOL

Gee said...

comel sungguh Idden!!

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Papan tu sedih sbb org dah tak layan dia lagi, dia rasa dipinggirkan, ha ha ha...

Gee said...

hahhahaha pandai lak papan nak emo.. cian..

yaya|azura said...

comel sangat laaa Iddeen..... senyum2 gitu..... eeeei... cubit pipi dia leh?

Kakak Tiri said...

Wahhh... dah pandai senyum. Semangat nampaknya Si Iddeen ni. Papan pun nampak dah berisi sikit. Okay lah tu. Kena siap sedia, sok Iddeen gigit ekor dia... tak boleh nak melawan.

KitKet said...

congratulations untuk pakcik nabil!

eceh papan buat mata stim dok garu badan sendiri

Zu said...

Ala tgk baby mesti hati tersentuh...anyway nama baby tu cute :D

SitiNur said...

Nabil,apa makna Iddeen Fariqain?

Dory said...

congrats! nak cubit perut papannnn..

sw337un7ej4 said...

congrats!

zool irfan said...

tahniah uncle bill.

SilverFerio said...

tahniah

tahniah

Efa said...

congrats for the newbie in the family! Comel sgt..