Tuesday, 11 November 2008

Tagged by Dory.....


Nak tag:
  1. Obama Barack
  2. Osama Laden
  3. UFO2 yg pernah singgah di planet bumi
  4. Bangla kat stesen minyak Shell PJ yg bernama 'Sultan'
  5. Driver bas sekolah aku dulu yg suka buat lawak
  6. Pakcik yg jual keow teow kerang kat Pasar Besar Kangar
  7. Hatori Hanzo
  8. Jiran sebelah rumah aku kat sini, yang aku dah duduk dua tahun tapi tak pernah nampak2 muka diaorg tu
  9. Yeti bin Bigfoot
  10. Joshua Mqabuko Nyongolo Nkomo

14 comments:

NaD said...

er..pakcik jual koay teow kerang tu ensem tak??

Zu said...

:D

Saya, Aku dan Kamu said...

obama sempat tak buat tag ni ekk?

zool irfan said...

gamabar cari makan ni.. hehhe

Mademoiselle Cynicleopetra said...

wah jambul leh pinjam nabil?...

Kakak Tiri said...

Aduh... sakit perot ku.

Betul ke kamu ada jiran? Tah-tah orang bunian!

Khambeng Madu said...

hahahha...osama tak pandai pakai PC...

KitKet said...

papan xmo tag?

SitiNur said...

Nabil guna pencuci muka cap apa?hehehe

Dory said...

hahahhahaha.. xle tahan tul bace org2 yg kne tag tuh! make sure diorg buat tau! haha

Mrs Jaja said...

peewiitt!! hehe

SilverFerio said...

pengadil EPL tak mo tag ke bro

Tok Ketua said...

tag kan skali kpd semua penyokong2 MU.. muahahaha

Gee said...

:)) hahahhaha thanks Nabil.. berjaya jugak bikin mata k.gee jd segar