Thursday 6 January 2011

Cabaran baru bermula...

Salam semua,

Cuti panjang di sini sudah sampai ke penghujungnya. Maka bermulalah episod baru bagi kami yang masih berjuang di sini. Alhamdullilah, cuti baru2 ini, dapat saya gunakan dengan sebaik mungkin, dengan kebanyakkan masanya cuma duduk di rumah sahaja. Nak pergi jalan2 masa tu pun cuaca tak mengizinkan, ditambah pula dengan keadaan diri saya yang tak beberapa sihat untuk beberapa hari.


Sekarang ni kena tumpu balik pada research saya, nak kena habiskan segala penulisan thesis dan membetulkan apa2 kesalahan yang ada. Semoga semangat tahun baru ini, akan membuatkan saya berusaha dengan lebih kuat lagi, Insya-Allah...

Pada semua yang memulakan pengajian semula, tak kiralah yg kembali ke sekolah/politeknik/kolej/universiti, tentukan 'priority' anda, dan cuba sebaik mungkin untuk mencapai 'priority' tersebut. Buatlah yg terbaik, selebihnya, kita bertawakallah padaNya.

“Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib suatu kaum kecuali kaum itu sendiri yang mengubah apa apa yang pada diri mereka ” QS 13:11

3 comments:

Dart Hyda Osman said...

All the best..!!!

Gambatei...

noa said...

Baik cikgu

lalalalla =p

Sheherazade said...

salam

jumpe anda diblog HNSZLKH

Mesti menarik hidup di sana

saya selalu sebut perkataan zimbabwe,xtau kenapa hehe