Friday, 1 August 2008

Fasha Sandha? Neah.....


Berita yg disensasikan.


TI dengan kekasih barunya dari Indonesia.


Kalau nak bandingkan dia ni ngan Fasha, Fasha tu cam pulut panggang dan dia ni kek double chocholate Secret Recipe.


A clear winner my friends!


19 comments:

yaya|azura said...

nape macam takde nampak gambar?? :(

KitKet said...

hmm.. eceli pon nak cakap begitu juwe.. tapi nanti kalau xnampak tilikan dikatakan nak cepat mati puler..

Gee said...

memandangkan 2 org yg sgt comel di atas tk nampak gambar.. k.gee pun mengaku jugaklah tak nampak gambar2 tu suma.. harap2nyer idak ler makin cepat matinyer huhuhuhuh

Dory said...

nape tak nampak gambar ape ni? frustnye.. hehe

Kakak Tiri said...

Owh, ingatkan kena blocked dengan Pak Arab. Rupanya memang tak dok.

~ beaber ~ said...

sat sat mo gosok mater nie lebih lamer juwerrr ...

owhh tidaqueeee gambar nyer tiada juwerrrr .... hew hew hew

SilverFerio said...

tak nampak jua

yaya|azura said...

kena imagine kot???

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Oh sorry2...

Gambar2 yg ditampal tu dah jatuh atas lantai, ni dah tampal balik...

yaya|azura said...

oh... dah nampak dah. tima kasih pawerut!

encik bha said...

ok dh nampak dh.....

hehehe,...nabil kt mana nampak double coklat tu...yum..yum..yum

Hanamichi_Sakuragi said...

ni baru match..

NaD said...

haa...ni baru betol..

SilverFerio said...

oiiii lawa

Adzra a.k.a DoOrDie said...

iya iya...bikin penasaran ni!

Adzra a.k.a DoOrDie said...

btw....namanya kok Raline...katanya suda putus...

sue cipot said...

lahaiii napa putus lak dpt awek comei2 cm ni.. xkan sbp minah sore kepit tu lak.. xsesuaiiiiiii

Dory said...

perghh.. cun gile! mmg jauh pulut panggang dari api... alahai.. ape la sgt fasha sanda tu kalau nk di bandingkan ngan minah ni.. hihi

cik tun teja said...

hermmm....terkagum sebenterrr...