Friday, 4 July 2008

Thada and Akmal wedding.




Link untuk montaj video perkahwinan adik lelaki tempohari:

14 comments:

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Emm, ni yg rasa cam nak kawen ni...

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Oh yer, adik tu sekali jer lafaz nikah.

Ni yg rasa takut lak nak kawen :-p

yaya|azura said...

saya suka sgt montaj nie ... sweet... dia dah kuar kat nona ke blom??

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Tak tahulah Yaya, TV kat sini rosak :-p

-me- said...

sila letak kuali or periuk dah diikat dibelakang TV anda. pasti anda akan mendapat siaran malaysia.

yakin pasti!!

yaya|azura said...

kena pakai periuk cap zebra, beli kat siam. jgn gunakan periuk api .. karang membakar diri.. chewah! berpantun pule :P

aku la ros said...

hati saya sungguh terharu melihat video klip ini..

yaya|azura said...

terharu pasai rasa nak kawen jugak ye cikros?? hohohoho... :P

Kakak Tiri said...

Adik ipar awak sweet dan comel. Saya YAKIN PASTI bakal isteri awak mesti lagi sweet dan comel.

- Saya yang berair mata bila tengok abang Akmal sayang adiknya. -

thafiexq said...

aku nk kawinnnnnnn

Comot-nyew-aku said...

chanteq nyaa gambo..sechanteq pasangan itew...

Warnawanie said...

Saya Yakin Pasti...mcm Mem jugak~!

sue cipot said...

chanteknyaaaaaa.....
terus teruja nak kawen nie
ahakkkssssss

Akmal & Thada said...

Kindly visit http://akmalnthadawedding.blogspot.com for latest update.